لوگو گروه مشاورین آلفا

اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

گروه مشاورین آلفا - مهاجرت - اقامت قبرس شمالی با خرید ملک
اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

مهاجرت به کشورهای دیگر با هدف بهبود کیفیت زندگی و افزایش فرصت‌های شغلی، برای بسیاری از افراد جذابیت دارد. اما به دلیل پیچیدگی‌ها و نیاز به تجربه و دانش کافی، مهاجرت ممکن است برای بعضی از افراد دشوار باشد.

مهاجرت به قبرس شمالی، یکی از مقاصد جذاب برای مهاجران از سراسر جهان است که از دلایل آن میتوان به امنیت بالا، هزینه زندگی مناسب نسبت به بسیاری از کشورها، هزینه مناسب املاک، آب و هوای مدیترانه ای با 300 روز افتاب در سال، سواحل ماسه ای بکر، مناطق زیبا، اعطا اقامت با خرید ملک، کشور رو به رشد قبرس شمالی به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار برای مهاجرت شناخته شده است.

در این کشور، مهاجران از فرصت‌های شغلی و تحصیلی بسیاری بهره‌مند می‌شوند. همچنین، دولت قبرس شمالی از طریق برنامه‌های مهاجرتی، امکانات و خدمات لازم را برای مهاجران فراهم کرده است. به علاوه، قبرس شمالی به عنوان یک کشور امن و پایدار، برای مهاجرانی که به دنبال زندگی در محیطی آرام و امن هستند، بسیار مناسب است.

خرید ملک در قبرس شمالی

مزایای زندگی و دریافت اقامت قبرس شمالی

  1. هزینه زندگی: هزینه زندگی در قبرس شمالی نسبت به کشورهای اروپایی دیگر کمتر است، بدلیل اینکه هزینه های روزمره زندگی شما به لیر ترکیه میباشد. با توجه به هزینه کمتر زندگی، مهاجران می‌توانند با هزینه مناسب تری در یک کشور زیبا و با امکانات خوب زندگی کنند.
  2. فرهنگ و زبان: فرهنگ و زبان قبرس شمالی بسیار متنوع است و با توجه به توریستی بودن این کشور، مهاجران میتوانند فرصتی برای یادگیری زبان و آشنایی با فرهنگ های مختلف را داشته باشند، همچنین به عنوان یک مهاجر، شما می‌توانید با افراد مختلفی از سرتاسر جهان آشنا شوید و با تجربه زندگی در این جامعه با فرهنگ‌های مختلف را داشته باشید.
  3.  اقامت: قبرس شمالی، برای مهاجرانی که قصد دارند در این کشور سکونت داشته باشند، فرصت‌های زیادی را فراهم می‌کند و شما میتوانید با خرید ملک، اقامت خود و خانواده تان را دریافت کنید.
  4. امنیت بالا: قبرس شمالی به عنوان پنجمین کشور امن دنیا و اولین جزیره امن منطقه شناخته میشود به طوری که آمار جرم و جنایت در این کشور نزدیک به صفر میباشد و از این نظر میتواند محیط امن و آرام برای زندگی شما و خانواده تان باشد.
  5. آموزش عالی: با دریافت اقامت فرزاندان شما میتوانند در مدارس دولتی به صورت رایگان تحصیل کنند. همچنین دانشگاه‌های قبرس شمالی به دلیل داشتن کیفیت آموزش بالا و هزینه کمتر نسبت به دانشگاه‌های کشورهای اروپایی دیگر، برای دانشجویان خارجی فرصتی بسیار خوب را فراهم می‌کنند. علاوه بر این، دانشگاه‌های قبرس شمالی با داشتن محیط زیبا و با امکانات مناسب، برای دانشجویان تجربه‌ای فراموش‌نشدنی به ارمغان میاورد.
  6. امنیت سرمایه گذاری: از مهمترین مزیت های سرمایه گذاری سند عرصه و اعیان ملک خریداری شده میباشد، همچنین خرید املاک در قبرس شمالی به پوند انگلیس بوده و شما بدون محدودیت میتوانید هر زمان به پوند انگلیس ملک خریداری شده را به فروش برسانید و از انجایی که این کشور رو به رشد است، قیمت املاک هم به شدت در حال افزایش میباشد، مخصوصا بعد از سال 2021 که منطقه لانگ بیچ قبرس شمالی به عنوان بهترین منطقه سرمایه گذاری ساحلی در سراسر دنیا از نگاه مجله اقتصادی فوربز آمریکا معرفی شد، تقاضا خرید ملک افزایش بیشتری پیدا کرد و به طبع قیمت ها هم با سرعت بیشتری در حال افزایش میباشد.
  7. آب و هوا: آب و هوای تمیز مدیترانه ای با بیش از 300 روز آفتاب در سال و سواحل بکر ماسه ای و آب تمیز و زلال دریای مدیترانه از دیگر مزیت های قبرس شمالی میباشد.
  8. بهداشت و درمان: شما با دریافت اقامت قبرس شمالی از بیمه درمان رایگان در تمام بیمارستان های دولتی برخوردار خواهید بود.

در بالا به برخی مزیت های قبرس شمالی اشاره گردید و در ادامه به نحوه دریافت اقامت با خرید ملک پرداخته خواهد شد.

اقامت با خرید ملک

نحوه دریافت اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

خرید یک ملک در قبرس شمالی می‌تواند برای شما مزیت‌های بسیاری داشته باشد. یکی از این مزیت‌ها، این است که شما می‌توانید به صورت قانونی در این کشور زندگی کنید و به عنوان یکی از شهروندان این کشور بهره‌مندی از خدمات عمومی و سیستم بهداشتی آن را داشته باشید. همچنین با پرداخت 35 درصد ارزش ملک و مابقی اقساط بلند مدت بدون بهره هم میتوانید به دریافت اقامت خود و خانواده تان اقدام نمایید و تیم ما در تمامی مراحل همراه شما خواهند بود.

برای دیدن برخی از پروژه ها میتوانید به صفحه پروژه ها مراجعه نمایید.

اقامت با خرید ملک در قبرس شمالی

مشاوره خرید ملک

گروه مشاورین آلفا با بررسی دقیق بازار و قرارداد با بیش از 30 شرکت سازنده برتر و به دور از هرگونه بزرگ نمایی میتواند راهنما و مشاور امین شما باشد. تیم ما هر خرید شما را خرید برای خود تلقی کرده و نسبت به بودجه و شرایط شما بهترین پیشنهادات را ارائه خواهد داد و همچنین شما میتوانید با تور رایگان ما به قبرس شمالی سفر کرده و با بازدید از پروژه ها، در دفتر خود شرکت سازنده قرارداد خود را با نظارت و همراهی کامل تیم ما منعقد نمایید.

در پایان این را هم اضافه کنیم که ما پس از قرارداد نیز، در تمامی مراحل دریافت اقامت، ثبت نام فرزندانتان در بهترین دانشگاه ها و مدارس، خرید ماشین، ثبت شرکت و … همراه شما خواهیم بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =