لوگو گروه مشاورین آلفا

چرا سرمایه‌گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی؟

چگونه اقامت قبرس شمالی را بگیریم؟

شما با خرید ملک در قبرس شمالی، آن هم با پرداخت 35% ارزش آن، مابقی به صورت اقساط بدون بهره تا 7 سال میتوانید اقامت خود و اعضای خانواده تان را دریافت کنید. البته این نکته مهم را به خاطر داشته باشید، در صورت خرید ملک و سرمایه گذاری در پروژه مناسب (نسبت به شرایط شما)، علاوه بر دریافت اقامت، شما سرمایه گذاری پرسودی با کمک مشاورین با تجربه ما خواهید داشت (شماره ثبت رسمی MŞ22108 و تنها شرکت ایرانی قبرسی عضو اتحادیه املاک قبرس شمالی)، و از بیمه درمان دولتی رایگان و مدارس دولتی رایگان نیز بهره خواهید برد و در پنجمین کشور امن دنیا در کنار آزادی، زندگی همراه با امنیت و آرامش خواهید داشت.

خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی با رشد اقتصادی که در سال های اخیر تجربه کرده است توانسته توجه سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کند. خرید ملک یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در این منطقه به شمار میرود. خرید ملک در این جزیره نه تنها مزایای بسیاری از لحاظ اقتصادی برای شما دارد بلکه امکان دریافت اقامت را نیز برایتان فراهم میکند. اگر قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارید این مطلب مخصوص شماست.

خرید خانه در قبرس شمالی

 

به جرات میتوان گفت خرید خانه در قبرس شمالی یکی از بهترین روش های اخذ اقامت در آن است. قبرس شمالی یک منطقه بسیار امن به شمار میرود و از آب و هوایی معتدل برخوردار است. این مزایا باعث شده اند که خرید ملک در این جزیره طرفداران بسیاری داشته باشد. با خرید ملک در قبرس شمالی این امکان را دارید که برای اعضای دیگر خانواده خود نیز اقامت دریافت کنید.

برای اینکه سند ملک را به نام خود بزنید مدارک مورد نیاز را باید به ادارات مربوطه ارائه دهید. پس از بررسی این مدارک اگر واجد شرایط باشید سند ملک به نام شما زده می شود. هزینه های زندگی در قبرس شمالی بسیار مناسب است و با خرید ملک و سرمایه گذاری می توانید یک زندگی بسیار خوب را در کنار خانواده خود تجربه کنید.

هزینه خرید خانه در قبرس شمالی

هزینه خرید خانه در قبرس شمالی به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها نوع ملک است. در این کشور انواع مختلفی از ملک مشاهده می شود که از میان آن ها میتوان به آپارتمان های نوساز و مدرن، ویلاها و خانه های نزدیک به ساحل اشاره کرد. هر یک از این ملک ها دارای قیمت متفاوتی است.

اینکه شما کدام شهر را برای خرید ملک انتخاب می کنید نیز می تواند در قیمت آن موثر باشد. قیمت خانه در قبرس شمالی در شهرهای مختلف یکسان نیست. بر اساس شهری که برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید قیمت ملک مشخص می شود. امکانات رفاهی و ساختمان ملک نیز از دیگر موارد تاثیر گذار در هزینه خرید خانه در قبرس شمالی به شمار میروند.

 مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

در این قسمت از مطلب قصد داریم شما را با مراحل خرید ملک در قبرس شمالی آشنا کنیم.

  • نخست باید با مشاورین حقوقی و شرکت‌ های معتبر در این حوزه در قبرس شمالی مشورت نمایید.
  • برای رزرو ملک مبلغی را باید به عنوان ودیعه به شرکت سازنده پرداخت کنید.
  • بعد از نهایی کردن تصمیم خود باید یک سوم مبلغ کل ملک را پرداخت نمایید و با بستن قرارداد با شرکت سازنده خرید خود را نهایی کنید.
  • اگر ملک را به صورت اقساط خریداری می کنید باید بر اساس جدول پرداختی که به شما ارائه می شود اقدام به پرداخت اقساط آن نمایید.
  • باید ملکی را برای خرید انتخاب کنید که از لحاظ قانونی و مالیاتی مشکلی نداشته باشد. از آن گذشته باید دارای تمام مدارک لازم باشد.
  • برای امضای قرارداد خرید سه حالت وجود دارد. این کار به صورت حضوری، الکترونیکی و دادن وکالت به مشاورین و افراد نزدیک قابل انجام است.

کدام شهرها برای خرید آپارتمان در قبرس شمالی مناسب تر هستند؟

 

یکی از بهترین کارهایی که می توانید پیش از خرید ملک در قبرس شمالی انجام دهید تحقیق در مورد شهرهای مختلف آن است. در ادامه برخی از شهرهای خوب قبرس شمالی برای خرید ملک را به شما عزیزان معرفی میکنیم:

  • شهر اسکله در قبرس

به جرات میتوان گفت یکی از بهترین و رو به رشد ترین شهرها برای خرید ملک در قبرس شمالی شهر اسکله است. جالب است بدانید که مجله فوربز این شهر را به عنوان برترین شهرهای ساحلی جهان برای سرمایه گذاری معرفی کرده است.

  • فاماگوستای قبرس شمالی

اگر قصد تحصیل در کشور قبرس را دارید شهر فاماگوستا یک گزینه مناسب برای شما است. دانشگاه EMU که معتبرترین دانشگاه قبرس شمالی به شمار میرود در این شهر واقع شده است.

  • شهر گیرنه در قبرس

گیرنه شهری با زیبایی های فوق العاده است به همین دلیل آن را به عنوان جواهر قبرس شمالی می شناسند. گیرنه یکی از توریستی ترین شهرهای این کشور محسوب می شود.

سخن آخر

خرید ملک همیشه به عنوان یک سرمایه گذاری امن و پرسود شناخته می شود. حال تصور کنید در یک مکان بسیار امن با یک چشم انداز اقتصادی روشن این سرمایه گذاری را انجام دهید. با این کار می توانید آینده ای بسیار درخشان را برای خود و اعضای خانواده تان رقم بزنید.  قبرس شمالی در قاره آسیا واقع شده است با این وجود قوانینی مشابه کشورهای اروپایی دارد. شما با زندگی در قبرس شمالی می توانید امنیت و آرامش را به معنای واقعی تجربه کنید.

برای دریافت مشاوره در خصوص خرید ملک در قبرس شمالی کافیست همین حالا تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید. کارشناسان مجرب ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند.

چرا خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی؟

قبرس جزیره ایست که در دریای زیبای مدیترانه قرار دارد و با توجه به در حال پیشرفت بودن این جزیره زیبا، هنوز قیمت املاک در این کشور نسبت به خیلی از کشورها حتی ایران، قیمت مناسبتری دارد. خرید ملک و ماشین در این کشور به پوند انگلیس میباشد و هزینه های روزمره زندگی به لیر ترکیه، در نتیجه هزینه زندگی مناسبتری نسبت به دیگر کشورها دارد.

پس از سال 2021 که مجله اقتصادی فوربز آمریکا منطقه لانگ بیچ قبرس شمالی را به عنوان بهترین نقطه ساحلی دنیا برای سرمایه گذاری انتخاب کرد، مجددا برای سال 2024 قبرس شمالی را به عنوان بهترین منطقه سرمایه گذاری برگزید (لینک خبر) از این رو تقاضا خرید در این منطقه و کل قبرس به شدت بالا رفته است و باعث افزایش روز افزون قیمت ها در قبرس شمالی گردید و در نتیجه سالانه سود مناسبی برای سرمایه گذاران خواهد داشت. البته این را هم نباید فراموش کرد که قبرس شمالی جزء معدود کشورهایی در دنیاست که به سرمایه گذاران خارجی سند عرصه و اعیان میدهد که این خود باعث با ارزش تر شدن سرمایه گذاری در قبرس شمالی میشود.

 

در کنار تمام موارد بالا، از ویژگی های زیر هم نباید به سادگی گذشت:

 

  • سرمایه گذاری به پوند انگلیس
  • هزینه زندگی مناسب به لیر ترکیه
  • زندگی در پنجمین کشور امن دنیا و اولین جزیره امن منطقه
  • امکان باز کردن حساب بین المللی به لیر، دلار، یورو و پوند
  • استفاده از خدمات درمانی دولتی رایگان
  • مدارس دولتی رایگان با سطح آموزشی بالا
  • دانشگاه های معتبر با رنک بالا در دنیا
  • سواحل بکر و ماسه ای زیبای مدیترانه
  • آب و هوای مدیترانه ای با بیش از 300 روز آفتاب در سال
  • و بسیاری از موارد دیگر

چرا خرید ملک با گروه مشاورین آلفا؟

گروه مشاورین آلفا (مجموعه شرکت های میثاق هومز) با شماره ثبت رسمی MŞ22108 و تنها شرکت ایرانی قبرسی عضو اتحادیه املاک قبرس شمالی، با تجربه بالا در حوزه سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی به شما کمک میکند تا با اطمینان کامل به اهدافتان دست یابید. ما هر خرید شما را خرید برای خودمان میدانیم، در نتیجه با حساسیت بالا نسبت به شرایط شما، مشاوره دقیق خواهیم داد که منجر به حفظ و افزایش سرمایه شما خواهد شد.

همچنین در تمام مراحل خرید ملک، معرفی صرافی معتمد برای واریز ریالی در ایران، اخذ اقامت، باز کردن حساب بانکی، ثبت نام فرزندان در مدارس یا دانشگاه و موارد دیگر در کنار شما خواهیم بود.

برای دریافت مشاوره دقیق و صادقانه نسبت به شرایط شما، اطلاعات تماس خود را در فرم پایین صفحه وارد نمایید، متخصصین ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات برخی از مشتریان:

سامان عباسیخریدار
ادامه مطلب
کسی که میخواد زندگیشو جمع کنه و مهاجرت کنه خیلی باید تحقیق کنه ، ممنونم که واقعا صادقانه تک به تک سوالهای مارو وقت و بی وقت پاسخ دادید و باعث شدید من و همسرم به آرامش برسیم و مطمئن قدم برداریم.
آرام مظفریخریدار
ادامه مطلب
داییم از شرکت دیگری خرید کرده بود، بعد از پرداخت پیش پرداخت کلا ولشون کردن، از این طریق خواستم تشکر کنم که نه تنها اقامتمون و گرفتید بلکه بدون چشم داشتی بچه هامون رو هم ثبت نام کردید.
رضا نژادمهدیخریدار
ادامه مطلب
پروژه خیلی زیاده ولی مهم اینه که تیم آلفا به ما بهترین پروژه ها رو طبق شرایطمون معرفی کردن. الان بعد از شش ماه میگم خدا خیرتون بده که اینقدر صادقانه کنارمون بودین
فاطمه شیبانیخریدار
ادامه مطلب
وقتی کسی بر پایه صداقت پیش بره خدا هم براش میسازه، ممنونم هم برام اولین خونمو که خریدید و هم برای اینکه فروختیدش و تونستم باز با کمکتون بهتر و بزرگترشو بخرم، واقعا سپاسگزارم
قبل
بعدی

پروژه های قبرس شمالی:

منظور از پروژه ها در لانگ بیچ قبرس شمالی، پروژه هایی است که شامل تمام امکانات رفاهی و تفریحی میباشد و میتوانید زندگی مدرن همراه با آرامش و آزادی را در آنها تجربه کنید. در زیر میتوانید برخی از این پروژه ها، همراه با اطلاعات هر کدام از آنها را مشاهده کنید:

مراحل بازدید از پروژه ها و در صورت تمایل خرید:

شما میتوانید با تور رایگان ما با گرفتن فقط بلیط پرواز به قبرس شمالی تشریف بیاورید و ارسال دعوتنامه، ترانسفر فرودگاهی، اقامت سه شب و چهار روز، گشت شهری و بازدید پروژه ها حتی در صورت منصرف شدن از خرید را مهمان ما باشید.

همچنین شما نیاز به همراه داشتن پول زیاد نداشته و فقط کافیست حدود 3 تا 5 هزار پوند (یا معادل آن به دلار یا یورو) همراه داشته باشید که در صورت انتخاب پروژه، واحد را رزرو نمایید و ما برای شما زمان حدود یک ماهه از کمپانی سازنده خواهیم گرفت که در این مدت پول پیش پرداخت را از طریق صرافی معتمد خودتان یا صرافی معتمد ما مستقیم به حساب شرکت سازنده واریز نمایید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که تمام مراحل قرارداد و پرداخت های مالی شما مستقیم به خود شرکت سازنده میباشد و هیچ پرداختی به ما نخواهید داشت.