لوگو گروه مشاورین آلفا

قیمت خانه در قبرس شمالی

گروه مشاورین آلفا - مهاجرت - قیمت خانه در قبرس شمالی
قیمت خانه در قبرس شمالی

یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری و اخذ اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی خرید خانه است. قیمت خانه در قبرس شمالی نسبت به دیگر کشورهای منطقه مدیترانه مناسب تر است. در ادامه مطلب در مورد این موضوع به طور جامع تر با شما عزیزان صحبت خواهیم کردیم.

عوامل موثر بر قیمت خانه در قبرس شمالی

عوامل مختلفی در قیمت خانه در قبرس شمالی تاثیر دارند که قصد داریم در ادامه آن ها را بررسی کنیم.

نوع ملک قبرس شمالی

همانطور که میدانید نوع ملک تاثیر مستقیم در ارزش آن دارد. ملک ها در قبرس شمالی انواع مختلفی دارند. این املاک شامل زمین، آپارتمان و ویلا می شوند. به عنوان مثال در قبرس شمالی قیمت ویلاهای لوکس نسبت به آپارتمان های معمولی بالاتر است. نوع ملکی که انتخاب می کنید به طور مستقیم در قیمت آن اثر می گذارد.

امکانات ملک در قبرس

یکی از عوامل موثر بر قیمت خانه در قبرس شمالی امکانات آن است. امکاناتی که در آپارتمان ها و ویلاها وجود دارند به طور مستقیم روی قیمت آن ها تاثیر می گذارند. به عنوان مثال برخی از خانه ها دارای استخر، باغچه، پارکینگ و مواردی از این قبیل هستند. این آپشن ها باعث افزایش قیمت یک ملک می شوند.

موقعیت جغرافیایی ملک قبرس

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت ملک در قبرس شمالی موقعیت جغرافیایی آن است. در قبرس شمالی خانه هایی که در نزدیکی ساحل واقع شده اند از قیمت های بالاتری برخوردار هستند. از آن گذشته قیمت ملک در شهرها بیشتر از روستاها است. اینکه شما کدام شهر را برای خرید ملک انتخاب می کنید نیز در قیمت ها موثر است.

میزان عرضه و تقاضا در قبرس

در قبرس نیز مانند ایران زمانی که میزان تقاضا نسبت به عرضه بیشتر می شود قیمت ها افزایش پیدا می کنند. بهتر است زمانی اقدام به خرید ملک کنید که میزان عرضه و تقاضا یکسان باشد. در این مواقع بازار حالتی پایدار دارد و می توانید خانه مورد نظر خود را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

5 منطقه مهم سرمایه گذاری شروع قیمت استودیو شروع قیمت یکخواب شروع قیمت دوخوابه
منطقه لانگ بیچ شهر اسکله(پروژه فول امکانات) 98000 پوند انگلیس 120000 پوند انگلیس 150000 پوند انگلیس
منطقه اسن تپه (پروژه فول امکانات) 105000 پوند انگلیس 140000 پوند انگلیس 190000 پوند انگلیس
شهر گیرنه(پروژه فول امکانات) 110000 پوند انگلیس 140000 پوند انگلیس 180000 پوند انگلیس
شهر فاماگوستا (پروژه فول امکانات) 50000 پوند انگلیس 60000 پوند انگلیس 75000 پوند انگلیس
منطقه گوزل یورت(پروژه فول امکانات) 95000 پوند انگلیس 120000 پوند انگلیس 140000 پوند انگلیس

 عوامل تاثیرگذار بر افزایش قیمت خانه در قبرس شمالی

برخی عوامل در افزایش قیمت خانه در قبرس شمالی تاثیر می گذارند. در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم.

قیمت خانه در قبرس شمالی
بررسی قیمت خانه قبرس شمالی
  1. رشد اقتصادی قبرس شمالی

قبرس شمالی اقتصادی پایدار دارد و میزان رشد اقتصادی آن نیز هر روز در حال افزایش است. این موضوع باعث شده که تقاضا برای خرید ملک در این منطقه بیشتر شود. این افزایش تقاضا موجب شده که قیمت خانه در قبرس شمالی نسبت به گذشته افزایش پیدا کند.

  1. سواحل زیبا و دیدنی قبرس

قبرس شمالی سواحلی بسیار زیبا و دیدنی دارد و از آب و هوایی معتدل برخوردار است. این موضوع موجب شده که گردشگران بسیاری سالانه به این منطقه سفر کنند. به دلیل بالا بودن تعداد گردشگران مالکان می توانند خانه های خود را اجاره داده و از این طریق کسب درآمد کنند. این مسئله منجر به افزایش قیمت خانه در قبرس شمالی شده است.

  1. خرید آسان ملک در قبرس شمالی

فرایند خرید ملک در قبرس شمالی آسان است و قوانین سختگیرانه ای در این زمینه وجود ندارد. قیمت های مناسب در کنار قوانین ملکی ملایم باعث شده اند که قیمت ملک در قبرس شمالی به دلیل بالا بودن تقاضا با افزایش رو به رو شود.

  1. وجود پروژه های عمرانی مختلف در قبرس

پروژه های عمرانی بسیاری در قبرس شمالی در حال احداث هستند. این پروژه ها شامل موارد مختلفی مانند مراکز فرهنگی، مراکز تفریحی، مراکز خرید و رستوران ها می شوند. وجود این پروژه ها باعث شده که قیمت خانه در قبرس شمالی روند رو به رشدی داشته باشد.

قیمت خانه در قبرس به پول ایران
قیمت خانه به پول ایران در قبرس

قیمت خانه در قبرس به پول ایران

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که بیشتر افراد برای مهاجرت به قبرس دارند این است که با چه میزان بودجه می توانند اقدام به خرید خانه کنند. همانطور که در طول متن نیز به این موضوع اشاره کردیم برای قیمت خانه در قبرس شمالی نمیتوان عدد ثابتی را مشخص کرد به دلیل اینکه عوامل مختلفی روی آن تاثیر می گذارند.

به صورت کلی قیمت خانه در قبرس به پول ایران می تواند از 3 تا 30 میلیارد متفاوت باشد. این بازه قیمتی تقریبی است و عواملی مختلفی مانند موقعیت ملک، امکانات و متراژ می توانند روی آن تاثیر بگذارند.

شرایط اخذ وام برای خرید خانه در قبرس شمالی

متقاضیان می توانند برای خرید خانه در قبرس شمالی اقدام به دریافت وام کنند. برای اخذ وام در قبرس نیاز به ضامن خواهید داشت. مورد دیگر مربوط به بهره بانکی می شود. هر چقدر میزان این بهره بانکی کمتر باشد سود شما از خرید خانه بیشتر خواهد بود.

در جهت دریافت وام مسکن در قبرس شمالی به برخی مدارک نیز نیاز خواهید داشت. این مدارک شامل مواردی مانند پاسپورت معتبر، افتتاح حساب در یکی از بانک های قبرس شمالی، شرایط سنی مناسب و گواهی تمکن مالی می شوند. اگر از  استطاعت مالی کافی برخوردار نیستید می توانید با دریافت وام، خانه مورد نظر خود را خریداری کنید.

قیمت خانه در قبرس شمالی
بررسی قیمت خانه قبرس شمالی

سخن آخر

یکی از بهترین مکان ها برای زندگی اطراف دریای مدیترانه است. این منطقه از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است و آب و هوایی بسیار دلپذیر دارد. افراد زیادی علاقه مند به زندگی و سرمایه گذاری در این بهشت زیبا و منحصر به فرد هستند. قیمت خرید خانه در قبرس شمالی نسبت به کشورهای اروپایی مناسب تر است و شما می توانید با بودجه های مختلف اقدام به خرید ملک در این منطقه کنید.

اگر به مشاوره در زمینه خرید خانه در قبرس شمالی نیاز دارید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

سوالات متداول

  1. آیا امکان اجاره دادن خانه خریداری شده وجود دارد؟
    بله، یکی از مزایای خرید خانه در قبرس شمالی این است که شما امکان اجاره آن را دارید و از این طریق می توانید کسب درآمد کنید.
  2. آیا خرید اقساطی خانه در قبرس شمالی امکانپذیر است؟
    بله، شما می توانید به صورت اقساطی اقدام به خرید خانه در قبرس شمالی کنید.
  3. آیا در حال حاضر امکان خرید خانه ارزان در قبرس شمالی وجود دارد؟
    بله، قیمت خانه در قبرس شمالی تنوع زیادی دارد و شما می توانید از میان خانه های بسیاری که در این منطقه وجود دارند گزینه هایی با قیمت مناسب را پیدا کنید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − شش =