لوگو گروه مشاورین آلفا

با مزایای خرید خانه در قبرس شمالی آشنا شوید

گروه مشاورین آلفا - مهاجرت - با مزایای خرید خانه در قبرس شمالی آشنا شوید
با مزایای خرید خانه در قبرس شمالی آشنا شوید

کشور قبرس در دریای مدیترانه و در جنوب کشور ترکیه قرار گرفته است. این جزیره را میتوان سومین جزیره‌ بزرگ در دریای مدیترانه دانست. کشور قبرس از لحاظ موقعیت جغرافیایی در آسیا واقع شده است اما از نظر سیاسی یک کشور اروپایی به شمار میرود. پایتخت این کشور شهر نیکوزیا است که مراکز دولتی، سفارت کشورهای خارجی و ادارات مختلفی در آن قرار گرفته اند. در این مطلب قصد داریم مزایای خرید خانه در قبرس را مورد بررسی قرار دهیم.

10 مزیت خرید خانه در قبرس شمالی

خرید خانه در قبرس دارای مزایای بسیاری است به همین دلیل هر روز به تعداد متقاضیان آن افزوده می شود. در ادامه 10 مزیت خرید ملک در این کشور را بیان میکنیم.

1. امکان خرید ملک در قبرس به صورت اقساطی

از مهمترین مزایای خرید خانه در قبرس شمالی امکان خرید اقساطی آن است.همه ما از ارزش خرید ملک برای سرمایه گذاری آگاه هستیم. ملک یکی از امن ترین و بهترین سرمایه گذاری ها محسوب می شود. اکنون تصور کنید امکان خرید ملک به صورت اقساطی را داشته باشید. یکی از مهم ترین مزایای خرید ملک در قبرس این است که امکان انجام این کار به صورت اقساطی وجود دارد. شما به راحتی و به شکل اقساطی می توانید صاحب خانه شوید.

خرید خانه در قبرس شمالی
خرید خانه در قبرس شمالی

2.رشد بالای بازار ملک در قبرس

یکی از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی رشد بازار ملک آن است. ملک در قبرس روند رو به رشدی دارد و تقاضا برای آن زیاد است. بازار ملک در این کشور نسبت به گذشته گسترش پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده که نقد شوندگی سرمایه‌گذاری در ملک افزایش پیدا کند. از آن گذشته اگر پس از خرید خانه در قبرس شمالی پس از مدتی قصد فروش آن را داشته باشید به سادگی و بدون مشکل می توانید این کار را انجام دهید.

3.امکان کسب درآمد با خرید خانه در قبرس

همانطور که میدانید صنعت گردشگری یکی از پولساز ترین صنعت های جهان به شمار میرود. کشور قبرس سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است و این مسئله می تواند یک فرصت درآمدزایی برای مالکان باشد. شما این امکان را دارید که با اجاره دادن خانه به گردشگران کسب درآمد کنید. یکی از دلایلی که سرمایه گذاران به خرید خانه در قبرس علاقه دارند این است که می توانند از این طریق درآمد کسب کنند.

4.اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

جالب است بدانید که با خرید خانه در قبرس امکان اخذ اقامت برای شما وجود دارد. برای اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق ملک می توانید پس از خرید مدارک خود را به اداره ثبت و مالیات برده و اقدام به ثبت آن ها نمایید. یکی از شرایط اقامت در این کشور این است که شما قادر باشید بدون اشتغال حداقل هزینه های زندگی خود را تامین کنید. از این رو خرید ملک می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد.

5.امنیت در سرمایه گذاری ملک در قبرس

یکی از مهم ترین مزایای خرید خانه در قبرس امنیت در سرمایه گذاری است. همانطور که میدانید سرمایه گذاری در کشورهای خارجی همیشه با مخاطرات و ریسک های بسیاری همراه بوده است. دولت این کشور برنامه ریزی هایی را در جهت حفاظت از امنیت سرمایه گذاران انجام داده است. دولت قبرس در این راستا اقدام به وضع قوانینی نیز نموده است.

امنیت سرمایه گذاری در قبرس شمالی
امنیت در سرمایه گذاری خرید ملک در قبرس شمالی

6.مالیات پایین خرید خانه در قبرس

یکی از مزیت هایی که در رابطه با خرید خانه در قبرس وجود دارد مالیات پایین آن است. به صورت کلی در زمان خرید ملک در این کشور 4 نوع مالیات باید پرداخت شود که یکی از آن ها بر عهده فروشنده و بقیه بر عهده خریدار است. یکی از این مالیات ها مربوط به امضاء قرارداد است و همانطور که از نامش مشخص است در زمان امضاء قرارداد به وسیله اداره مالیات از خریدار دریافت خواهد شد. مالیات بر ارزش افزوده نیز در هنگام تحویل کلید ملک باید به اداره مالیات پرداخت شود.

7.هزینه های مناسب زندگی در قبرس شمالی

هزینه های زندگی در قبرس بسیار مناسب است و این موضوع را میتوان یکی از مزایای خرید ملک در آن دانست. متاسفانه به دلیل کاهش ارزش پول ما اقامت و زندگی در کشورهای اروپایی بسیار سخت شده است. خوشبختانه در کشور قبرس هزینه های زندگی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی کمتر است و می تواند انتخاب مناسبی برای اقامت و خرید ملک باشد.

8.امکان دریافت سند قطعی در قبرس

پس از خرید خانه در قبرس دولت این کشور یک سند قطعی را به شما ارائه می دهد. این سند بیانگر مالکیت شما بر ملک به صورت رسمی است. با این سند امکان به ارث بردن ملک توسط وراث پس از فوت فرد وجود دارد و در این زمینه مشکلی ایجاد نخواهد شد. از آن گذشته ارزش حقوقی این سند برای خریداران خارجی و مردم این کشور یکسان است.

9.اقتصاد رو به رشد قبرس شمالی

واضح است که در زمان خرید ملک در یک کشور باید شرایط اقتصاد آن در نظر گرفته شود. باید کشوری را انتخاب کنید که اقتصاد رو به رشدی داشته باشد. خوشبختانه اقتصاد این کشور روندی رو به رشد دارد و همین موضوع یکی از مزایای خرید ملک در آن است. اگر شما این کشور را برای زندگی انتخاب کنید به دلیل مناسب بودن شرایط اقتصادی قطعا درآمد بیشتر و زندگی بهتری را تجربه خواهید کرد.

مالیات خرید ملک در قبرس شمالی
مالیات پایین خرید ملک در قبرس شمالی

10. امکان تحصیل در دانشگاه های خوب قبرس شمالی

به طور حتم تحصیل فرزندان یکی از موارد بسیار مهم برای خانواده ها است. با خرید خانه در قبرس دیگر نیازی نیست در این زمینه نگران باشید و فرزندان شما می توانند در دانشگاه های بسیار خوب تحصیل کنند. تحصیل و اقامت در دانشگاه های قبرس باعث می شود که راحت تر بتوان از دیگر دانشگاه های اروپایی پذیرش گرفت. خوشبختانه برای تحصیل متقاضیان در این کشور هیچ اجباری در نظر گرفته نشده است و فرد نیازی به مدرک زبان ندارد.

سخن آخر

در این مطلب شما را با مزایای خرید خانه در قبرس آشنا کردیم. خرید ملک در این کشور نه تنها یک سرمایه گذاری امن است بلکه می تواند مزیت های بسیاری برای شما داشته باشد. در زمان خرید ملک در کشورهای خارجی کمک گرفتن از مشاورین متخصص در این حوزه امری ضروری است. با استفاده از راهنمایی مشاوران شما می توانید به شکل بهتری در این زمینه عمل کنید.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص خرید خانه در قبرس با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره مزایای خرید خانه در قبرس شمالی

  1. آیا قبرس کشوری امن است؟
    بله، در حال حاضر قبرس یکی از امن ترین کشورهای جهان به شمار میرود.
  1. با توجه به محدودیت خروج ارز از کشور چگونه می توانیم برای خرید ملک در قبرس اقدام کنیم؟
    در کشور قبرس صرافی های ایرانی معتبری وجود دارند. شما می توانید مبلغ مورد نظرتان را به وسیله کارت شتاب ایرانی با حواله به حساب صرافی به سادگی دریافت نمایید.
  1. امکان خرید چه نوع املاکی در کشور قبرس وجود دارد؟
    شما عزیزان امکان خرید املاک مختلفی مانند آپارتمان، ویلا و زمین را در این کشور دارید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =