لوگو گروه مشاورین آلفا

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

گروه مشاورین آلفا - سرمایه گذاری - سرمایه گذاری در قبرس شمالی
سرمایه گذاری در قبرس شمالی

سرمایه گذاری یکی از بهترین روش های اخذ اقامت در قبرس به شمار میرود. سرمایه گذاری در قبرس شمالی مزایای زیادی دارد که باعث شده توجه سرمایه گذاران بسیاری به آن جلب شود. قبرس شمالی به دلیل اقتصادی پویا و شرایط جغرافیایی مناسب یک انتخاب بسیار جذاب برای سرمایه گذاری در آسیا محسوب می شود. برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی کارشناسان ما در گروه مشاوران آلفا (زیرمجموعه شرکت میثاق هومز تنها شرکت ایرانی عضو رسمی اتحادیه املاک  قبرس شمالی)در خدمت شما خواهند بود. سرمایه گذاری در قبرس شمالی یک فرصت بی‌نظیر است و اگر نمی خواهید آن را از دست بدهید بهتر است ادامه مطلب را از دست ندهید.

چرا سرمایه گذاری در قبرس شمالی؟

یکی از سوالاتی که امکان دارد برای شما ایجاد شود این است که چرا باید در قبرس شمالی سرمایه گذاری کنیم؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که:
1- برخی از کارشناسان بر این باور هستند که قبرس شمالی در نهایت به عنوان یک کشور مستقل شناخته می شود در این صورت یک رشد فوق العاده برای آن رخ خواهد داد. قبرس شمالی یک منطقه توریست پذیر است و از زیرساخت های توسعه ای بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. در صورت حل شدن موانع سیاسی، قبرس شمالی به یک منطقه بینظیر برای سرمایه گذاری تبدیل خواهد شد.
2- سناریوی دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که به اتحاد بخش‌های شمالی و جنوبی جزیره مربوط می‌شود. بر اساس این سناریو نیز بخش شمالی قبرس پیشرفت بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد. این منطقه به بنادر دریایی بسیاری دسترسی دارد و می تواند به سرعت رشد و توسعه پیدا کند.
3- موقعیت استراتژیک مورد دیگری است که باعث شده سرمایه گذاری در قبرس شمالی یک انتخاب ایده ال باشد. این منطقه در قسمت شرقی دریای مدیترانه واقع شده و با سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا در ارتباط است. این موقعیت استراتژیک همراه با توسعه زیرساخت های صنعتی و تجاری می تواند کمک بسیاری به پیشرفت قبرس شمالی کند.

راه های سرمایه گذاری در قبرس شمالی
آشنایی با راه و روش سرمایه گذاری در قبرس شمالی

راه های سرمایه گذاری در قبرس شمالی

در این بخش از مطلب شما عزیزان را با راه های سرمایه گذاری در قبرس شمالی آشنا خواهیم کرد.

سرمایه گذاری از طریق ملک

یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در قبرس شمالی از طریق ملک است. سرمایه گذاران می توانند با خرید ملک در قبرس شمالی اقامت این منطقه را اخذ کنند. محیط امن و اقتصاد پایدار قبرس باعث شده که یکی از بهترین کشورها برای خرید ملک باشد. پس از خرید ملک در قبرس شمالی می توانید در کمترین زمان کارهای اقامت خود را آغاز کنید و پس از مدتی اقامت یک ساله دریافت نمایید.

سرمایه گذاری از طریق ملک
سرمایه گذاری از طریق ملک در قبرس شمالی

 سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

از طریق ثبت شرکت در قبرس می توانید در جهت اخذ اقامت موقت اقدام کنید. تا زمان فعال بودن شرکت و پرداخت مالیات و هزینه های بیمه، اقامت شما قابل تمدید است. پس از گذشت مدتی نیز می توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید. همانطور که میدانید راه اندازی یک کسب و کار یک فرایند پر پیچ و خم است و توصیه میکنیم از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید. برای ثبت شرکت در قبرس باید با تمام قوانین این کشور آشنا باشید.

مزایای سرمایه گذاری ملکی در قبرس

سرمایه گذاری ملکی در قبرس مزایای بسیاری برای شما دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:
• اقتصاد پایدار
• آینده ای درخشان
• ریسک پایین و حاشیه سود بالا
• مالیات پایین
• موقعیت جغرافیایی و استراتژیک عالی

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی
آشنایی مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

اقامت از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی

دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی با دیگر روش های مهاجرت تفاوت دارد. در واقع میتوان گفت شما باید در ابتدا سرمایه گذاری خود را نهایی کنید . ارائه این درخواست می تواند توسط شخص شما یا نماینده قانونی مانند وکیل مهاجرتی انجام شود. این درخواست باید به صورت کاملا قانونی ارائه شود. در ادامه به طور خلاصه مراحل دریافت شهروندی قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری را شرح می دهیم:
1- در ابتدا باید با ویزای ورودی معمولی وارد این کشور شوید سپس درخواست خود را به وزارت کشور قبرس ارسال نمایید.
2- پس از انجام این مرحله درخواست شما به شورای وزیران در جهت تصویب ارسال می شود.
3- پس از بررسی درخواست به شما اجازه اقامت 6 ماهه داده خواهد شد( در صورت داشتن تمکن مالی خوب) و تا زمان نهایی شدن درخواست خود می توانید از آن استفاده کنید.معمولا به خیلی از افراد از همان ابتدا اقامت یکساله داده می شود و بعد باید 1 سال به 1 سال اقامت تمدید شود.
نکته : اگر تمایل دارید دیگر اعضای خانواده نیز به شما ملحق شوند همه درخواست ها را باید به صورت همزمان ارسال کنید.

سخن آخر

قبرس شمالی یک مکان بسیار زیبا و آرام است که به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در منطقه به شمار میرود. با اخذ اقامت می توانید در این منطقه فوق العاده ساکن شوید و از زیبایی های آن لذت ببرید. سیستم آموزشی قبرس شمالی دارای کیفیت بسیار بالایی است و می تواند آینده درخشانی را برای فرزندان شما رقم بزند. فرصت های سرمایه گذاری بسیاری در این منطقه وجود دارند که نباید آن ها را از دست بدهید.
اگر برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی به مشاوره نیاز دارید می توانید روی کارشناسان حرفه ای تیم ما حساب کنید.

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری در قبرس شمالی

  1.  آیا از طریق خرید ملک میتوان برای اعضای دیگر خانواده اقامت گرفت؟
    بله، شما با خرید ملک می توانید برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود نیز اقامت دریافت کنید.
  2. آیا باید برای اخذ اقامت قبرس در این کشور سکونت داشته باشیم؟
    خیر، برای اخذ اقامت نیازی به سکونت در این کشور ندارید و می توانید از راه دور نیز این فرایند را انجام دهید.
  3.  آیا امنیت اجتماعی و سیاسی در قبرس بالا است؟
    بله، قبرس شمالی از لحاظ امنیت اجتماعی و سیاسی در رتبه بالایی قرار می گیرد. با اخذ اقامت در قبرس شمالی شما از امنیت کامل برخوردار خواهید بود.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 11 =