لوگو گروه مشاورین آلفا

شهر فاماگوستا قبرس شمالی

گروه مشاورین آلفا - گردشگری - شهر فاماگوستا قبرس شمالی
شهر فاماگوستا قبرس شمالی

معرفی شهر فاماگوستا قبرس شمالی

شهر فاماگوستا (Famagusta) یکی از شهرهای قبرس شمالی است و در شرق جزیره قرار دارد. این شهر به دلیل تاریخچه‌ی غنی و مهم خود، جاذبه‌ی گردشگری بسیاری دارد. همچنین این شهر دارای تاریخچه‌ی طولانی و باستانی است و در گذشته به عنوان یکی از مراکز تجارت و شهرهای مهم شرق مدیترانه شناخته می‌شد.

عکس دوم شهر فاماگوستا

جاذبه های گردشگری

فاماگوستا دارای تاریخچه‌ی بسیاری است و در گذشته یکی از شهرهای مهم جزیره قبرس بوده است. شهر دارای بناهای تاریخی و مذهبی زیادی مانند کلیساها، قلعه‌ها و برج‌های نگهداری شده است. از جمله این بناها می‌توان به قلعه‌ی شهر (Othello Castle) و کلیسای پاناگیا تو سومو (Panagia tis Sumptuous Church) اشاره کرد.

همچنین شهر فاماگوستا دارای ساحل‌های زیبا و دریایی بکری است که می‌توانید از آنها لذت ببرید. ساحل شهر به طول ۱۵ کیلومتر می‌رسد و دارای سواحلی با آب‌های زیبا و کریستالی است.
با وجود تاریخچه‌ی مهم و جاذبه‌های گردشگری بسیاری، فاماگوستا توانسته است به یکی از شهرهای پرطرفدار در قبرس شمالی تبدیل شود و گردشگران زیادی را به خود جذب کند. همچنین با توجه به تنوع و پویایی اقتصادی، تاریخچه‌ی باستانی و جاذبه‌های گردشگری فراوان، شهر فاماگوستا به عنوان یکی از مقاصد محبوب سرمایه‌گذاری در منطقه شناخته می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − 5 =